torstai 30. elokuuta 2012

love is not finite


Rakastan kavereitani. Rakastan Reettaa. Rakastan uutta kelloani. Rakastan rakastumisen ja ihastumisen tunnetta. Rakastan alkoholia. Rakastan elämää. Rakastan sitä, kuinka me olemme täällä ilman mitään syytä ja vaikka se pelottaa, rakastan sitä silti. Rakastan kaupungin valojen katselua pimeällä. Rakastan juoksemista ilman syytä. Rakastan katsella tähtiä. Rakastan kuunnella hiljaisuutta. Rakastan yllä olevaa biisiä. Rakastan aurinkoa. Rakastan sadetta. Rakastan uusia hiuksiani. Rakastan lettikiharoita. Rakastan valokuvaamista. Rakastan suklaata. Rakastan kesää ja talvea. Rakastan äitiä. Rakastan nukkua. Rakastan itkeä yksin ilman mitään syytä. Rakastan kaikkea, mitä minulla nyt on. Olen onnellisempi nyt kuin pitkään aikaan. Viikonloppu on kohta ja kaikki on hyvin. Vaikka mun elämästä tuntui ensin lähteneen iso pala, nyt tunnen sen olevan kuin taakka harteiltani. En ole kaivannut tätä palaa lainkaan. Tajuan nyt kuinka paljon mun ystävät musta oikeasti välittää. Mä rakastan niitä kaikkia. Ne kaikki on mulle kaikki kaikessa. Koska vaikka olemme pieniä ihmisiä täällä pikku planeetalla nimeltä maa ja meillä ei ole mitään syytä kuollaanko me vai eletäänkö me, meidän on tarkoitus rakastaa, sillä rakkaus pitää meidät elossa! 

10 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis :)

    http://whatmakesjohannahappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. IHANA BLOGI ! love
    <3:lla http://linda-infinityandbeyond.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tykkään teiän blogista tosi paljon, jään seurailemaan!! :)

    http://livingmylovelylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. hyvä et tykkääät ! kiitosta ! :>

    VastaaPoista
  5. rakastat alkoholia, mielenkiintoisen kuvan haluat itsestäsi antaa

    VastaaPoista
  6. rakastan alkoholia........ just

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3