lauantai 29. syyskuuta 2012

just let's live forever








äääh. varmaa toi SHM hajooo. rakastan kaikkia biisejä. varsinki tota uusinta. nyt mulla on ollu täää viikkko ihan tuskaaa ja nyt haluis vaa juhlimaaa. huomenna vielä yks tuskanen ilta maantiedon keskellä. sit se on ohi tän jakson osalta. ens viikko jo täynnä suunnitelmia. mulla on vaa ihan kauhee ikävä yhtä ihanaa tytsyä, jota oon nähny long time ago ! miss janita !! ja kaikki noi vanhat yläaste kaverit. ääh. kerkeäsinki näkeee niitä. mut ne on mulle tosi tärkeitä ja haluuun olla kaikkiiin niihin jatkossakin yhteyksissä. i take care of that. !! mut nyt vietän vielä tän lauantai-illan kotona oleillen rennosti ja huomen sit gameday ja reading day. ens viikolla ois luvassa onneks juhlimista. ainaki näillä näkymisin! :D can't wait. ostin tänäää uudet farkut. dr.denimit ja ne on ihan täydelliset farkut, jos niitä farkuiksi voi kutsua. huomenna haetaaa mun hm:n tilaus ja siel ootteleee se mun punanen takki ja pinkki villapaita... jeee

9 kommenttia:

  1. ihana kello, ja todella nättejä ootte! Teijän blogi on ihan sairaan mielenkiintoinen:)! http://youaremylifeareyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. voi kultii, mullakin on sua kauhee ikävä!! mulla on ens viikolla neljä koetta eli kiirettä pitää kaikki illat.. nähää pian, i promise you! rakastan sinua <3

    VastaaPoista
  3. i like your pictures, unfortunately i can´t read finnish... :(

    VastaaPoista
  4. voiei maija meijänki pitäs nähä tuli vain tässä mielee ku lusekelin..:/ ÄÄÄÄÄ vitun lukio vitun koeviikko koska oot munkaa? :)))))

    VastaaPoista
  5. Nelli -kiittti ihan sikana !! :-)
    Janita - I LOVE U TOOO täytyy olla nyt yhteyksissä. ehkä sit tän viikon jälkee. ois ihanaa nähä teitä kaikkia. kauhee ikävä !!!
    Laura- i'm sorry that i don't write in english. but im glad that you like my photos ! :)
    Sanni - JOOO PITÄÄÄ nähä ! <3 oot ihuna !!
    Emma Adele - aww kiitos !! :)

    VastaaPoista
  6. Oot kyllä tosi kaunis, varsinki toi vika kuva on ihana! Ja toi paita on superkiva :-)

    VastaaPoista
  7. tosi hieno toi banneri ja kiva blogi muutenki ! :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3