maanantai 12. marraskuuta 2012

if live gives you lemon make lemonade


1. lovelovelove 2. leffailta+ben&jerry's+karkit... good friday 3. pressokaakaot etsiessä juhlia. 4. helsinkiä :)

1. takkia jonka ostin. hilpeenä kaks tytsyy :) 2. mä ja yks mirri ketä ei o näkyny vähää aikaa. 3. TUI! 4. mä.

1. jotai samaa ? 2. ISMO ! 3. aadan kaa kahveella , YLLIS mut nam. 4. viimeviikonloppu sairastaen. >:(

1.mä ja bestie. 2. onks tää nyt tät nykyaikaa. 3. paita jota en koskaan ostanut. 4. yksityiskoulu tytsyt. :)
tässä jotai puhelinkuvia. mullakin on instagram. maijaviola ni siellä on kuvia mutta ei näitä kaikkia. seuratkaa mua siis siellä !! :)

5 kommenttia:

  1. Miten sulla on instagram ku sulla on toi lumia?:)

    VastaaPoista
  2. MIKÄ VITTU TOI MISSÄ MÄ OON MIKS MUN NAAMA NÄYTTÄÄ TOLTA IHAN JÄRKYTTÄVÄ

    VastaaPoista
  3. ano - oon tehny kaverin puhelimella nii lisäilen kuvia kavereitten kautta vaikka täältä blogista... :)

    Aada - oot just söppänä ;)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3