sunnuntai 9. joulukuuta 2012

best things in life aren't things

 
reetulin reetulin2 DSC_0100 DSC_0065 DSC_0008 DSC_1666 DSC_1572

Tänää herätessä oli sellai "mennää kuvailemaa" fiilis. En tiiä mitä kuvia tää meijän blogi on nyt täynnä. Aina vaa minä Reetta minä ja Reetta... Mutta sitä suuremmalla syyllä HUHHUH teitä on jo reilut kolmesataa. Ja hullua ajatella kuinka monta anonyymi lukijaaki meillä on. Pyörryn varmaa ku teitä on se 400 !!! Hui se kuulostaa niin isolta. Se on jo melkei puolet tuhannesta! rakastan niitä kaikkia ihania kommentteja mitä on tullu... Nyt kuitenki läksykirjojen pariin. Tajusin muute et jouluu on enää 15 päivää. Töistä voitais soitella meille, koska kaks innokasta kukkalähettiläistä ois palkan tarpees. :D

19 kommenttia:

  1. ootte ihan älyttömän kauniita!!

    VastaaPoista
  2. Olette kauniita! Mistä tuo valkoinen ihana pitsipusero on? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!! Reetann paita on monkista :)

      Poista
  3. Onko tolla reetalla blogia ?(: ja ootte nättejä !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta. Jos et huommannu nii tää on mun ja reetan yhteine blogi. Kumallakaan ei siis ole omaa. :)

      Poista
  4. voi ei oottepa kauniita molemmat :)

    VastaaPoista
  5. mäkin oon kattonu et tää on vaan sun blogi, kun oon enimmäkseen puhelin surffaaja (: mutta ootte toooosi nättejä !<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhhaaahhhaah hassua koska jokaisessa postauksessa näkyy kirjoittajan nimi... :D kiitti kummiski :)

      Poista
  6. Olette todella kauniita, blogi on upea ja kuvat ovat hienoja. Liityn lukijaksi:)

    VastaaPoista
  7. Onks toi Maijan paita mistä? se on tosi kiva :) ja ootte tosi kauniita ja kuvat on ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun paita on carlingsista. Kiiitti paljon :-)

      Poista

kiitos kommentista<3