torstai 27. joulukuuta 2012

I absolutely love my best friends

pihallaykköne pihallavitonen pihallanelone pihallakolmone
pihallakakkone
Maija ja Sara on ihania ! Käytiin eilen ottamassa nää kuvat noiden upeuksien kanssa. Tänään oon repinyt kokopäivän tapetteja mun huoneesta ja kohta mä saan mun ihanat vaaleenpunaset tapetit seinille. Lomaa on vielä puoltoista viikkoa jäljellä ja tarkotuksena olis ainakin käydä Ikeassa, Helsingin alennusmyynneissä, leffassa ja juhlia oikeen kunnolla uutenavuotena! Oon saanu ihania joululahjoja mutta en oo nyt ihan varma kuvailenko ja esittelenkö ne täällä blogin puolella, laiskuus.. :D Mulla on nyt hyvä fiilis, toivottavasti se jatkuu koko loman ja ensvuodenkin puolelle !

4 kommenttia:

  1. mistä oot ostanu ton hiuspanta jutun ?:)

    VastaaPoista
  2. ano - ostettiin toi maijalle joululahjaks h&m :stä ja siin tuli kans noi lapaset mukana :)

    VastaaPoista
  3. Katoin eka et Reetta on värjänny hiukset, mut eihän se ollu sama henkilö ollenkaa.

    VastaaPoista
  4. ano - hahhah apua :D yllättävän moni on kyl sanonu et mussa ja sarassa ois samaa näköö vaik ei todellakaa oo yhtäää :D

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3