sunnuntai 16. joulukuuta 2012

need to be skinny for summer

Tiiän et tää pikselimössö ahistaa, mutta kameraa ei oo tullu kannettuu mukana. Nyt mua kutkuttelee jo joulu. Laitan teille mun joululahja toiveet tänne myöhemmin... Noista kuvista huomaa mun päivien kulun. Onsiis tullu käytyy amarillossa ja ciaos paljon. Muutamissa bailuissaki on tultu vierailtuu... Tää viikonloppu on ollu vaan ehkä tylsin ikinä, vaikkakin perjantaina oltiinkin melinalla reetan kanssa. Tänääki oon vaan lagaillu himassa. :( tätäki postausta oon tehny kauheen kauan. Voisin siirtyä koulukirjojen maailmaan, koska enää yksviikko täytyy jaksaa. Onneks meil yhtäriläisillä on se kaksviikkoo lomaa ja muilla vaan se puoltoista ! :P. Outoa ku töistäkää ei olla soitettu. Huomenna soitetaa sinnepäin, jos muuten ei mitää kuulu! Hauskaa sunnuntain jatkoa! :)
P.s alotetaa reetan kaa body pumpi yms ryhmäliikunta, koska haluun olla kunnossa kesällä ja tää kakskuukautta sohvaperunoimista tuntuu ihan hirveeltä sen treenimäärän jälkee mikä mul futiksessa oli. Joku tanssi ois kiva alottaa siihe rinnalle.

9 kommenttia:

  1. oih missä tota dough-ble whammy b&j:siä myydään? :-) en oo ennen nähny tommosia missään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuva ton somersbyn ovela on we heartitista. Lisäsin ton koska lähetin mun poikaystävälle viestillä kaikki maut mitä haluan maistaa ja tämä oli yksi niistä. Ollaan nimittäin ihan hulluja noitten Benin ja jerrin kans... :D sori mutta musta tuntuu et noita ei suomessa oo... :(

      Poista
  2. Heiii minkä merkkinen kamera sull/teill on ja minkälaiset objektiivit? Tosi upeita kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näää kuvat on otettu mun puhelimella, mutta mulla on kamera Nikon d3100 mutta suurin osa kuvista on otettu reetan kameralla ja reetalla on perusobjektiivin lisäksi toi kiintee 50mm ja f1.4 kiitoksia :)

      Poista
  3. Hei missä teette noita kollaaseja? :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3