lauantai 23. helmikuuta 2013

The Best Things in Life Are Free. The Second Best Are Very Expensive.


Unelmoitko sä? 
Mä unelmoin loputtomasta ajasta ja rannalla loikoilemisesta sun kaa. Mä unelmoin loputtomasta kesästä ja auringosta niin, ettei olisi aina ahistavan kuuma ja pääsisin silti laskettelemaan, millon ikinä haluaisinkaan. Mä unelmoin siitä, että näkisin Justin Bieberin livenä ja katsois mua silmiin. Mä unelmoin siitä, että voisin joka aamu ilmaiseksi saada netistä klikattua valitsemani asun päälle ja käydä aamulla rauhassa kahvilla odottaessa, että mun työt alkaa. Mä unelmoin, että mä joskus odotan innolla työpäivää. Sitä, että mun työ on unelmaa. Voisinko vielä syödä niin paljon herkkuja, ku mahollista ilman, että lihon?
Me tajutaan ehkä joskus, että ne on unelmia. Ne ei kuitenkaan oo "vaan" unelmia. Unelmat on tärkeitä! Mä tiiän. Meillä kaikilla on vaan yks elämä. Ainakin mä uskon siihen. Mutta haluan silti unelmoida loputtomasta ajasta sun kaa. Sehän voi olla mahdollista, eikö totta? Miksi ihmisten pitää lihoa? Tai parempi kysymys: Eikö meille naisille voisi riittää, että on terve? Miksi aina täytyy nähdä itsensä lihavana pullukkana? Mä tiiän, mitä Sä vastaisit tähän. Sä nauraisit, ja sanoisit huokaisten "Sä et oo lihava!" Musta tuntuu, että muut unelmat tarvitsee paljon työtä toteutuakseen, koska mun yks unelma on jo toteutunut liian helposti. Mä sain sut. Sä tiiät et mun on vaikee uskoo sitä vieläkään. Oon sanonut sen sulle monta kertaa. Mulla on myös ikävä! Tulisitko vaan nyt meille ison BeniJaJerri -purnukan kaa. Onneks mun ihanampaa ihanammat kaverit on ottanu muhun yhteyttä, että ne haluaa olla mun kaa. Ehkä en ookkaa tätä lomaa yksin kotona. 
"If your dreams don't scare you, they aren't big enough".

Mitä tykkäätte mun uudesta nahkarotsista? :)

Noikin denimit meni sitten hajoamaan. HUUTOA JA RAIVOA!!! Noh, ihan kakat housut kuitenkin... Olin tänään vähän kiertelemässä kauppoja. Olisin halunnut ostaa vaikka mitä, mutta tiedän hesan reissun lähestyvän, joten pidin itseni kurissa. Toivottavasti saan äipän hyvälle tuulelle, että rahaa tulee sitten sinne reissuun mukaan! hihih. Huomenna pitämään hauskaa. Lällislää!! :p

26 kommenttia:

  1. Pisti miettii toi sun tekstis:o true mäki haluisin, et noi kaikki vois olla totta ja monta muuta unelmaa!:) en vaa tie miten:/ täydelline asukokonaisuus taas havaittavis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii i! Unelmat on unelmii, eikää kaiken tarvi toteutuu. Kiitti paljon <3

      Poista
  2. teetteks te enää reetankaa mitään yhdessä:o jokaissa postauksessa tulee vain ilmi poikaystäväsi kanssa hengailu. tulin aina niin iloseks ku sai lukee ja kattoo teiän yhes tekemii juttui:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kouluarkena on niin kiireistä,ettei kerkeä näkemään ja viikonloppuna Reetta ei ees pyydä mua bailaamaan. Ja sitten kun ei oo tekemistä oon vaan kotona tai salilla tai oskin kaa. Ja vaikka vietänki aikaa reetankaa jonku verran, on oski niin iso juttu mulle, että siitä mä haluan kirjottaa :)

      Poista
  3. teijän blogi oli ennen paljon parempi. nykyää sä vaan kirjottelet tänne oski sitä ja oski tätä. joo se on iso osa sun elämää mut ei tarvi muille hehkuttaa kokoaika.. joo siit on kiva lukea mut ei ehkä ihan joka postauksessa sori vaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks Iha sikana, jos kerron siitä miks oon onnellinen. Kerron siitä, mistä ite haluun. No voit lukea Reetan postauksia ni ei jokaisessa oskia löydy. Mä en vaa tykkää kirjottaa mitää "moikka. Eli tässä nyt parikyvaa ja tänää oon vaa ollu kotona. Huomenna ois tarkotus mennä salille..." -tekstejä, sori vaan. Mun postauksista on nyt tullu just sellasia, ku oon aina halunnu niitten olevan,sori vaan. Harmi et sun mielest taso on laskenut.

      Poista
  4. Apua, etkai valita poikaystävälles olevas lihava..... :-D Tyttöystävät/ihmiset/naiset jotka valittaa kumppanilleen "oon läski ja ruma ja hirvee, kehu mua" = </3eeei hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah. Okei. Oon varmaa hirvee tyttöystävä? Ja Joo siis tärkeintähän on et saan jatkuvaa kehumista. Absolutely <3<3<3

      Poista
  5. Noh, miksi muuten haukkuisit itseäsi kuin tuon takia? Tai, no, joo. Jos sulla on niin surkea itsetunto niin en ihmettele (aikaisempaa postausta silmällä pitäen) miksi teillä menee niin surkeasti. Ennen kuin voit rakastaa jotakuta muuta, täytyy sinun ensiksi oppia rakastamaan itseäsi. Ja tällä en tarkoita mitään omakehu haisee ja itserakkaus on pop -juttuja, vaan lähinnä sitä itsensä hyväksymistä virheineen päivineen. Kukaan ei ole täydellinen ja sinä selkeästi tiedostat sen liiankin hyvin, sun vain pitäisi oppia näkemään ne sun hyvät puolet ja tehdä niistä huonoistakin sun vahvuuksia oppimalla tuntemaan ne. Taitaakin olla helpommin sanottu kuin tehty, mutta enpä usko että toi teidän rakkaus alkaa kukoistamaan ennen sitä, itsensä solvaaminen ei ainakaan aiheuta moista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks sä sait sellasen kuvan etten rakasta itteäni. Se ei kuitenkaan tarkoita, että jos haluan tiputtaa painoa, että näen itseni ihan kaikin puolin kamalana. Jos haluat että kuvaan mun hyvät puolet niin mä oon avoin, nauran paljon, joskus väärissäkin tilanteissa, osaan nauttia pienistäkin asioista ja hetkistä. Siinä pari. Niitä löytyy muitakin. Voit ihan rauhassa arvioida tän tekstin perusteella kuinka huonosti meillä menee, koska mä kuitenkin varmaa tiiän huonommin ku sä, mun paraskaveri.

      Poista
  6. Älä turhaan provosoidu, anonyyminä kun on niin helppoa tulla aukomaan päätään, niin ne tosiaan kannattaa vaan sivuuttaa olankohautuksella.
    Kivannäköinen tää teidän blogi :)

    VastaaPoista
  7. mun mielestä ihania nää maijan tekstit, jatka samaa rataa :) eiks se oo vaan tylsää jos joka postauksessa kerrotaan että 'tänään olin kahvilla sen ja sen kanssa ja juteltiin kaikkea, jee oli kivaa'? mä oon pitänyt tästä blogista jo pitkään, ja pidän vieläkin :)

    VastaaPoista
  8. Toi on niin totta et anonyyminä helppo tulla sanomaan ja kaipaamaan vähän "draamaa" omaan elämään ärsyttämällä muita kun ei ole muutakaan tekemistä.. :D kiitti paljon mellow! :)

    VastaaPoista
  9. oon ano sunki kaa nyt samaa mieltä ! Tykkään kirjottaa tollee, miten nyt kirjotan... ihanaa kun te saatte mut ajattelemaan että miks me tätä kirjotetaan. Teijän lukijoiden, jotka oikeesti tykkäätte ja piristätte meijän päiviä. Mulle ainakin joka ikinen ihana kommentti piristää mun päivää. Ihanaa, kun joku oikeesti välittää. PUSUJA <3

    VastaaPoista
  10. Miten teillä oikee menee sun poikaystävän kanssa ku oot näis paris viimetekstis vaikuttanu silt et ei menis kovin hyvin?:o mut ootte niin sulosia yhessä<3

    VastaaPoista
  11. Ai kuunteleksäki Justinia!! :) Mä kuuntelen ja oon ihan seko. :D Ja keikalla oon oikeen yläkatsomos... -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo mikään suurin fani mut tykkään siitä. :D

      Poista
  12. Ihana toi takki!! :)

    http://vlittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Wau miten kaunis oot ♥ Ja super ihana blogi muutenkin! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. vilma kiitti. mäki rakastan tota. uhmailen talvea :D

    VastaaPoista
  15. Olet ihana ja rakas tyttö, sivuuta turhat kommentit ja tee sitä mistä nautit! :* Nyt vasta pääsin lukasemaan tän postauksen ja tajusin, että olit ehtiny laittaa ton otsikon ennen ku laitoin saman tekstin instaa, hupsis ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana janita, oot rakas ! :* <3 Hahah mitä pienistä. Eihän se haittaa ollenkaa, höpsö... :D

      Poista
  16. mä nii tykkään näistä sun postauksista nykyään!!! ei mitää perus tylsää samanlaista mitä nykyää kaikissa blogeissa tuntuu olevan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua. Kiitti. :) <3 Mäki tykkään enemmän. Mun mielestä oon ns. Kehittyny kirjottajana. Mut en oo sit vissii kaikkien mielestä...

      Poista

kiitos kommentista<3