sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

minä

Mä ikävöin kesää. Mä haluun kauniit poskipäät, hyvän pyllyn ja kunnon näkyvät vatsalihakset. Mä tykkään käydä salilla. Mun huone on yleensä sotkuinen. Mun lempparikauppa on Zara. Mä rakastan consseja. Mun lemppari biisi on vieläkin swedish house mafian don't you worry child. Mä rakastan nauraa pitkään hiljaa niin, että mahaan sattuu. Mun mielestä vauvat on maailman kauneimpia ja söpöimpiä otuksia. Kaikkien pitäisi aina olla pieniä, koska koiranpennutkin ovat söpöimpiä pieninä. Mä unelmoin siitä, etten välittäisi mitä muut musta ajattelee. Mä yritän olla hyvä sulle. Ja kaikkein eniten mä välitän kaikesta, mitä sä musta ajattelet. Jos sanot yhdenkin asian, mitä et tarkottanut suoraan niin, se jää mun mieleen ikuisuudeks. Tuun onnelliseksi uusista vaatteista ja tavaroista, kaikesta materiasta. Mä tiiän, että huono päivä ei tarkoita huonoa elämää, mutta jos sellaisia päiviä on paljon niin elämä tuntuu jo huonolta. Mä toivon usein liikoja, mutta hyviäkin yllätyksiä pääsee käymään. Mä haluan kiireellä aikuistua, vaikka silti haluan olla ikuisesti lapsi ja nuori. Mä rakastan herätä ennen muita aamulla ja hiljaisuudessa tehdä aamupalaa ja juoda kahvia. Voi miksi ikinä aloinkaa juomaan kahvia. Kahvi aloittaa mun päivän ja saa mut ehkä vähän päivän alkuun enemmän. Huomenna on maanantai. Mä pelkään. Voisinko pysäyttää ajan? Sun viereen mä haluisin käpertyä ja tuntea taas sen rakkauden, jonka ennen tunsin niin syvänä. Mä tunsin, kuinka rakkaus hiipui, mutta sä et sanonut mitään. Haluan korjata asiat. Mä haluan tuntea itseni taas rakastetuks enkä antaa vaan rakkautta täyttämättä sitä koloa, joka kaikesta jää. Haluaisin ikuisuuden aikaa. Nyt mä katson kostoa - ainutta televisio-ohjelmaa, jota seuraan. Sen jälkeen nukkumaan ja toivomaan, että huomenna oon askeleen edempänä, koska mä rakastan sua enemmän kuin maailmaa.

10 kommenttia:

  1. ihan mielettömän upee teksti, huomaa et oikeesti tarkotat tota kaikkea mitä sanoit...wow

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow kiitti sulle! Mä todellakin tarkotan! :-)

      Poista
  2. Oski tykkää ku valitat täälllä kuinka paska suhde teil on xdd

    VastaaPoista
  3. ihana blogi ja toi banneri on upee<3
    Oot myös tosi kaunis !
    Käythän kattoo meiän blogin :)
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Onko sulla poikaystävää? (:

    VastaaPoista
  5. Voi Maija mun on pakko sanoo et oot aivaan huippu upee, oon nähny sut monta kertaa koulus mut en koskaa oo uskaltanu tulla puhuu):
    Rakastan sun kirjotustyyliä avian älyttömästi, oot iha mahtavimpia bloggaajia joita mä tiiän, jatka samanlailla! oot ihana !

    VastaaPoista
  6. Voi ano mun on pakko sanoo et säki oot huippu upee varmasti! ois hienoo jos joku hihkasis mulle iOan "livenäkin" että mitä mieltä on meijän blogista - se ois huippua!! Tälläsiä kommentteja on ihana lukea -nää pelastaa mun päivät.

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3