lauantai 23. maaliskuuta 2013

Warning: Wanted Clothes Are Missing My Closet

Summer
Jep jep... Mä tosiaan välttelen kokeisiin lukemista tällä. Silloin, kun H&M:än kevätkuvasto kaivetaan postilaatikosta ja välistä tipahtaa "ilmainen toimitus" -mainos, tulee äipältä kuiskaten kysyttyä: "Voitaisko me tilata jotain, ku on ilmainen toimitus?" Miksi mun tuuri on kuitenkin se, että, kun myymälässä kokeilen miljoonaa vaatetta ja löydän yhden kivan, jonka haluan tulla myöhemmin ostamaan (hinnan luulin olevan lähemmäs 30€:a), on parin päivän päästä loppunut niin, että on koko 40 enää jäljellä? Voisiko joku järkevä ihminen kertoa, että miksi mä en katsonut sovittaessani hintaa, koska sitä oli vaivaiset 13€:a? Tottakai mä olisin heti sen ostanut. Enkö mä ole voinut oppia, että tuo kirottu rakkausmyymälä on myös muiden rakkausmyymälä? Miksi myös tämä paita on netistäkin loppuunmyyty mun koon kohdalta kaikissa väreissä? Miksi kaikkien täytyy haluta samaa ku mä? Oonko mä tosiaan noin massan mukana kulkeva? Ajatus ahistaa mua.
Kyseessähän on tuo paita, joka näkyy oikeassa alakulmassa -tosin mustana ja toppimallisena. Mun ostoskorissa on nyt hintaa 130€, enkä tiedä mitä täytyisi karsia pois. Noi mustat shortsit on ihanat ja ne on siellä samoin kuin kuvassa näkyvät bikinit, kukka peplum (mustavalkoisena) ja myrkynvihreä sifonkipaita (valkoisena). Siellä on myös yhdet merimies tyyliset kengät, jotka ehkä karsin pois, koska ne saattavat vielä myymälän puolelle tupsahtaa. Mun sisko tilasi tuon persikanpinkin hameen ja mä pääsen toivottavasti kesällä vähän lainailemaan, sillä muuten toi ois mun kaapissa jo! Olisiko toi vihreä sifonkipaita tuon värisenä sittenkin parempi ku valkoisena? Miksi tuon vaalean ihanuuslaukun täytyy maksaa 100 €:a, vaikka se onkin nahkaa? Mulle kelpaisi tuo laukku tekonahkallakin. Tuota ei ole edes nettikaupassa. Ainoastaan Helsingissä olen tohon päässyt rakastumaan... Sitä mä en vaan koskaan tuu varmasti saamaan. Noita ihania popottimia riittää, mitä haluaisin. Ekat Vanssit ja Tomssit on mun listalla melkei ykkösenä. Kuitenkin hinta saa mut taas maan tasalle, koska mieluummin mä ostelen sitte vaatteita. Mustat _paksu_ korkoiset korkkarit mä haluan. Mitä paksumpi korko on, sen parempi. Koskaan en malta niitä edes sovittaa, koska eipä ole juhlia edes ensikesänä. Melinan rippijuhlat tosin lähestyy, mutta vanhalla mekolla taidan mennä... Noi kultaiset niittikorut ei olis ikinä haitaks. Ur&Penissä oli 9€:lla yksi tollanen. Ehkä päädyn sen vielä hakemaan sieltä. :D Siinä on myös yksi synttärilahjatoive. Saa nähdä minkälaiset synttärit tänävuonna vietetään, koska ne on koeviikolla... Viimevuonna olin kipeä mun synttäreillä. 
Haluaisin kertoa teille nyt kaiken, mitä mulle kuuluu. En kuitenkaan voi kertoa kaikkea. Parilla sanalla voin keroa jotain. Tunnen itseni ehkä vähän tyhjäksi ja täydeksi samaan aikaan. En tiiä, miten se voi olla mahollista. En tiiä itekkään, meneekö mulla nyt hyvin vai huonosti. Tarviiko mun tietää? Saa nähdä, miten jaksan ajatusta, että annan muille rakkautta enemmän kuin mä sitä saan. Ja pystynkö mä muuttumaan saadakseni kaiken, mistä oon aina unelmoinut ja pitänyt sen saamista itsestäänselvänä. Mä välttelen nyt kokeisiin lukemista ja äidinkielen esseen sekä tekstikansion kokoamista. Essee ei stressaa mua, eikä se kansio, mutta fysiikka ehkä vähäsen. Kävin eilen kirpparilla ja mukaan tarttui harmaa pitsipaita ja rusettitoppi, joilla oli hintaa yhteensä huimat 3.50€:a. Tänään ois oikeesti tarkotus lukea fysiikkaa ja enkkua, mutta kutkuttelee jo tää ilta martsulla tyttöjen kesken. Rakastan teitä mun 7 murusta. <3 Mä oon ehkä maailman onnellisin, kun mulla on noin ihanat kaverit yli seitsemän vuoden takaa. Kaikkea ollaan yhdessä koettu, ja jokaisen teistä nään omana ihanana persoonana ja me kaikki täydennetään toisiamme. Mun vatsalihakset on kipeet jokaisen illan jälkeen, kun me ollaan yhdessä oltu, ja se johtuu maailman huonoimmista vitseistä jotka naurattaa silti kaikkein eniten. Ei vitsi me tänään mätetään ruokaakin vielä... Huhhuh. Nyt alkaa mun positiivinen elämä, ja mä toivon et pääsen näistä kokeista läpi. Tajusin, että tärkeintä on, ettei tuu esteitä opiskelulle. Mä pääsin haluamaani opiskelupaikkaan, jossa raja oli todella korkea. Aion päästä myös sinne lääkikseen, mutta ensimmäinen tavoite on päästä ylioppilaaksi. Ei ole väliä, kirjoitanko mä laudaattoreita vai en; pääsykokeet on sitten erikseen. Pitäkää ihanan rentouttava viikonloppu, ja te lukiolaiset, joilla koeviikko on alkamaisillaan, älkää stressatko! Nautitaan näistä vuosista! 
Auttakaa mua nyt valitsemaan. jomman kumman paidan joudun varmasti vielä valitsemaan, en mä voi näyttää näin kallista ostoskoria äipälle... Kumpi? Eli toi kukkapeplum mustavalkoisena vaiko toi myrkynvihreä/valkoinen sifonkipaita? Auttakaa mua!!!

10 kommenttia:

  1. Kävin eilen itiksessä jä sieltä löytyi tota mustaa hapsupaitaa ainakin S, ja XS kokona! :) nuortenpuolelta mustana värinä! :) jos halut sen niin soita kyseiseen myymälään nyt ja pyydä heitä laittamaan se sulle varaukseen ja sitten vain noudat sen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti avusta, mut en mitenkää täältä hollolasta pääse noin vaa helsinkii enkä etenkää itiksee...:(

      Poista
  2. toi valkonen sifonkipaita mielummin ku peplumtoppi :)!

    VastaaPoista
  3. eiks sua harmittanu ku oski tanssi jo tänä vuonna vanhat, eikä teijän ens vuoden vanhat oo sille enää niin ihmeelliset ja erikoiset?:/ vielä kun sen pari oli kunnon jättitissi jne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ajatellu sitä sillai negatiivisesti mut nii eipä oikeestaa haittaa. Ainaki se osaa tanssiaskeleet ensvuonna. Toivottavasti sitä intoo riittää vielä sittenkin, jos se vielä mun kanssa haluaa tanssia. :D jättitissi? XD Nojoo Entiiä toivottavasti oskille kelpaa nää mun pikkutissit. :d Nii no olihan se ihan kaunis tanssipari oskilla.

      Poista
  4. saanko kysyä et miks sul on jotain oskin tanssiparia vastaan ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDD MITÄ VITTUA? en tunne koko ihmistä ja ainut asia mitä siitä mainitsin oli, että onhan se ihan kaunis. Saatko tosta jotenki pääteltyä et mulla on jotain sitä vastaan? Mihin tää maailma on menossa... :d

      Poista
  5. ei oon vaa kuullu juttuu et oot ollu sonjaa kohtaa aika kylmä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no ihanaa jos sellaisia huhuja liikkuu koska en ole päätynyt koskaan ees keskusteluun sonjan kaa!

      Poista

kiitos kommentista<3