sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

You Could Be The One

Jep, huomenna on taas maanantai ja koeviikko lähestyy. Oikeestaa mua ei stressaa yhtään, vaikka osaan kaikki asiat aina vaa huonommin ja kurssi kurssilta keskityn vähemmän. Mikä mua vaivaa? No teijän anonyymien mielestä kaikki, mutta ei tarvi nyt tulla kertomaan. Mulla on ollut ihan hirveä olo pitkän aikaa ja bloggaamisen lopettaminenkin on käynyt mielessä, mutta tulisin katumaan sitä sen verran, että en siihen kuitenkaan päätynyt. Joskus tuntuu vaan siltä, että tää on mulle enemmän rasite kuin ilonaihe. Kuitenkin tässä on jotain omanlaista. Tää ei oo mikää instgram, missä kaikki haluaa vaan tykkääjiä ja seuraajia. ARGH. Miksi sen täytyy olla niin? Miksi ylipäätänsä puhelimet on keksitty? Ne tappaa kaiken. Multa ainakin tänään ton luku-urakan... Ja joo taas tuli Oskista yksi kuva lisää ja sitten voi tulla anonyymit kommentoimaan kuinka oon hirveä tyttöystävä ja oon koko ajan vaa aina aina ja aina Oskin kaa. Tosiasia on, että kuvailen Reetan kaa enemmän. Aina ku mennää Reetan kaa kuvailemaan niin kuvaset on Reetan kameralla otettuja, joten postauksetkin päätyy Reetan tekemiksi. Oikeestaan omaa kameraa tulee käytettyä vaan veljen ja poikaystävän kaa, ellei Melina satu haluta mennä munkaa kuvailemaan. Ja siitä ajasta, jonka te luulette mun viettävän mun poikaystävän kanssa, sen verran, että arkipäivät menee suurin osa salilla tyttöjen kaa juoruiluun, että Oskia näen yleensä perjantai-iltaisin koulun lisäksi. Ja tuolloinkin kun nää kuvat on otettu, ni mentii Oskin kaa salille. Sali vie siis multa nykyää paljon aikaa, mutta mun mielestä aika täytyy käyttää sillee, miten sen haluaa tulla käytetyks. Okei, enhän mä nyt pääse heti Thaimaan lämpöön käyttämään aikaa, mutta mahdollisuuksien mukaan. Ja kyllä se Thaimaa vielä toiseen kertaan tullaan näkemään - sen oon itelleni luvannut. Nyt kuitenki Koston ja mansikkajätskin pariin. :-) Ja teille, jotka tykkäätte lukea mun juttuja, niin en oo siis nyt lopettamassa bloggaamista. Se oli vaan päähänpisto, jota jäin miettimään pitkäksi aikaa... Saa nähä palautuuko noi ajatukset mun mieleen vai ei. Sen päätätte te! :*
p.s. Mitä mieltä ootte mun ehkä tulevasta kesätyöstä Amnestyn varainhankkijana? Onko kokemusta? En tiiä otanko sen paikan vastaan vai en? Tuntipalkka kyllä houkuttais... (10€/h)

14 kommenttia:

  1. Voi, söpöläiset :3 ja ihmeessä varainhankkijaks jos yhtää kiinnostaa, eikä muuta kesätyötä oo tiedossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ano ja onko sulla kokemusta siitä? Mut melko varmasti mä kyllä otan sen vastaa, ku oon kuitenki tällänen pälpätipälpäti ni luulen et oon hyvä siinä. :-)

      Poista
  2. miten joku ano vois sulle mistään valittaa? sähän vaikutat niin ihanalta tyypiltä että huhhuh ! ja aaa en kestä sun kaikki vaatteet on täydellisisä :) ja postaukset muutenkin, että älä ihmeessä lopeta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :) ihanaa! Tälläsiä kommentteja oon kaivannu :) en ainakaa, jos tälläsiä kommentteja tulee :)

      Poista
  3. Voi, älä nyt turhaan selittele miksi aikasi kulutat miten kulutat, se on vaan sun asia ja jos jollain on siihen nokan kopuutamistani sittenpähän on, ei siitä kannata välittää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän mellow mitä tarkotat... Kuitenki ku niitä anoja tulee useampia ni kyllä ne saa mun päivään ihan muuta sävyä... Mut otan neuvosta opiksi! Kiitti! :)

      Poista
  4. Ei et saa lopettaa blogailua!:( mun mielestä oot aivan mahtava ja ilone persoona ja piristää aina mun päivää lukee teiä mahtavaa blogia!<3 nii siis mikä työpaikka? Valaisisitko vähä tyhmää?:D onko sulla tämmöne kausittainen vähä harmaanpi kausi vaa menos, ku sanoit, et ny o ollu vähä hankalaa?:/ mut ihana blogi!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis varainhankkija on sellanen kaveri, kuka hakee tukijoita sille kyseiselle järjestölle. Amnesty on maailman suurin ihmisoikeusjärjestö. Eli kadulla kulkisin hakien ihmisten huomiota ja hakien tukijoita. :) lahdessa sokoksen eessä on usein tälläisiä! :D ja kiitti sikana! <3 nyt ei ole hankalaa, mutta lähiaikoina ollut, ku oon tuntenu itteni tosi yksinäiseksi... :(

      Poista
  5. Voi luoja oot kaunis !:) teillä molemmilla on aina ihania kuvia ja teiän asut näyttää aina siltä ku oisitte suunnitellu ne ihan sukkia myöte :)

    VastaaPoista
  6. voin kertoo ihan kokemuksesta että varainhankkijana on oikeesti tosi rankkaa!! Palkkaa ei saa välttämättä paljoo jos ei tuu päivän aikana saatua tarpeeks rahaa ja välillä meinaa lentää käsilaukku naamaan jos ihmiset ei oo kiinnostuneita. Toki oli luonnetta kasvattava kokemus mutta en parii viikkoo kauempaa ois kestäny. Tsemii sulle kauheesti jos jaksat tehä sitä duunia, ei oo nimittäin mitään herkkuu. Jos mahollista nii ettisin ite vielä muualta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi... Mulla on kyllä varma 10€ tuntipalkka, joten se houkuttelee ihan kauheesti koska mun ikäselle se on aika sika paljon...ja vielä kesätyöpalkaks... Uskon kyllä ettei oo herkkuu, mutta tiiän kyllä mitä ihmiset on, joten osaan varautua. Onko se tosiaan noin kamalaa? :O

      Poista
  7. onks teillä formspringejä ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on. Hyvä ku muistutit. En oo käyny siellä varmaa kuukautee... Reetalla ei oo.

      Poista

kiitos kommentista<3