keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

can we just skip to summer now?

DSC_0503
DSC_0494 DSC_0504 DSC_0490 mekko
Kevät joka tuo hassuja muistoja mieleen. Vihreä nurmikko joka paljastuu lumen alta. Aurinko paistaa ja mä lähden kesken päivää koulusta kun haluun vaan mennä nukkumaan huonosti nukutun yön jälkeen. Mä oon ainut matkustaja bussissa ja vähän aikaa tuntuu tosi yksinäiseltä. Ihan niinkuin olisin ihan yksin tässä isossa maailmassa. Oon onnellinen että kohta on viikonloppu. Toisaalta mua vaivaa yks asia äärettömän paljon jatkuvasti enkä mä voi sitä korjata. Huono olo, päänsärky ja kyyneleet. 

8 kommenttia:

  1. mistä toi upea mekko on ? !!

    VastaaPoista
  2. Upee mekko ja ihania kuvia muutenki!:) -liisa

    VastaaPoista
  3. Onko hyvää toi sininen ripsari? Ja lähteekö vedellä pois? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyl suosittele ku paakuttaa ripsii aika paljon ainaki mulla ja ei lähe vedel pois :/

      Poista
  4. etkö ookkin menossa kattoo bieberii? meetkös kaisaniemeenkin? ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo ♥ kaisaniemen jätän välii kyl :)

      Poista

kiitos kommentista<3