sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Good Vibes

DSC_1268DSC_1341DSC_1371DSC_1456DSC_1244En aijo murehtia hetkäkään mitään tulevaa, koska just nyt oon onnellinen, niin onnellinen tästä kaikesta mitä mulla on. Tähän asti kesä on ollut ihan huippu kiva. Mä rakastan kesäöitä. Maauimalassa uiminen keskellä yötä, lenttistä kello kolme aamuyöllä kispissä, kaupungilla kiertelyä, uus alotus salilla käymiseen, skootterilla ajelua, uusia tuttavuuksia, kuvaussessioita kivoissa paikoissa, söpöjä viestejä, biletystä niin paljon että jalat huutaa halleluujaa. Ihania ystäviä mun ympärillä ja hymyileviä kasvoja. En halua että tää loppuu koskaan! Miks aina hyvien hetkien jälkeen asiat alkaa menemään taas huonosti? Ehkä siksi, että me tajuttaisiin olla kiitollisia pienistä hyvistä hetkistä ja nauttia niistä enemmän. Mikään ei kestä ikuisesti, joten muistakaa nauttia kaikesta ihanasta mitä elämä eteen tuo, elää hetkessä ja tehdä tulevastakin upeaa.
Muistatteko ne kuvat joskus vuosi sitten tosta samasta paikasta? Oli pakko päästä uudestaan kuvailemaan tonne koska toi vanha junarata on parhaita kuvauspaikkoja Lahessa. Näistä kuvista tuli mun mielestä tosi kivoja, toivottavasti teki tykkäätte :)

5 kommenttia:

  1. Oii mistä nuo maijan kengät on ostettu? :) niin ihanat!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lahessa on semmonen kauppa ku zatza :) nii sieltä. kiitti :*

      Poista
  2. Missä tuo vanhajunarata on lahdessa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä missä on se vanha junaasema, siel salppurin koulun takana perjaattees:)

      Poista

kiitos kommentista<3