keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Kesä ylös

Summer up oli täynnä ihmisiä. Ihmiset, musiikki ja alkoholi loivat mulle ikimuistoisen fiiliksen. Kesään kuuluu ehdottomasti festarit ,ja kun oon vanhempi, tulee kesällä kierrettyä useammatki festarit kalajoen hiekoilta kotikaupungin summer uppiin saakka. Perjantaina mulla oli uudet monkin shortsit päällä, mutta illalla ne osoittautui ehkä vähän lyhyehköiksi shortseiksi ku ei niitä enää jaksanut repiä alaspäin. Olin yhdistänyt siihen mustan topin, jossa oli pääkalloja selässä. Reetan pinkit conssit ei väsyttänyt mun jalkoja. Laukkua ei ollut, koska rahoja en halunnut kadottaa, mutta kuinka ollakkaan, kun ne rahat katosi jopa siitä mun pienestä kännykkäpussista. Lauantaina mulla oli päällä niitti shortsit ja uusi valkoinen pariisi paita sekä tietysti mun platformit. :) Reetan kännykkäpussissa oli enää puhelin, joka pysyikin hyvin tallessa. Edellisenä päivänä joku idiootti astui mun aurinkolasien päälle ja toisena päivänä tyydyin mun ray baneihin. Onhan toi summer up yksi kesän "must" tapahtumista. Perjantai huipentui JVG:hen ja lauantai Cheekkiin sekä Far East Movementiin. Meininki oli ihan katossa. Jatkoille ei musta ollut näillä festareilla lähtemään, mutta kivaa oli silti! :) Asiat kyllä muuttuuu yhdessä viikonlopussa ihan älyttömästi! Musta on varmaan monilla mahtavaa kuvasaldoa musta...
Nyt innolla odotan weekendiä!! Tänään ois tarkotus vähän lähteä juhlimaan. Kai tää kestää vaa tän kesän, koska ois kiva löytää jotain muutakin pysyvää ku jatkuva bailaaminen... hahah. Olin noin viikko sitten Helsingissä parin komean poitsun kaa ja ostin vihreät housut bikbokista (20€), raitapaidan zarasta (aivan ihanaa kangasta!! 30€), vanhan malliset revityt farkkushortsit monkista (30€) sekä paris paidan cubuksesta (13€). Syömiseen menikin melkein se 30€ ku pojat koko ajan halusi käydä jäätelöillä tai kahvilla tai burgereilla. Nami u toi Ben&Jerry's milkshake oli ihanaa. :3
Nyt mä voisin ryhdistäytyä ja tehä mun elämällä jotain, ideoita? Seuratkaa mua ihmeessä instagramissa, maijaviola

13 kommenttia:

  1. hei kun kerrot aika avoimesti tosta sun alkoholin nauttimisesta, nii tiesitkös että työnantajat ettii tietoa siitä työhön hakevasta henkilöstä ja monesti blogin sisältö voi olla syy, ettei pääsekkään töihin. ei kannata kirjoittaa ihan kaikkea mitä haluaisi, varsinkaan, kun sulla ei tuohon alkoholiin ikää vielä ole :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos tiedosta vaikka olen tämän jo tiennyt. Mun nimellä ei löydä blogia ja mulla jo omaan ikääni nähden monta työpaikkaa ollut! :)

      Poista
    2. mä ihan mielenkiinnosta googletin sut ja heti toisena tuli tää blogi :o

      Poista
    3. mä googletin puhelimella ni ei tullu ku mun we heart it ja twitter (jota en käytä hahah) mutta nyt koneella uutta postausta tehdessä huomasin kyllä että löytyy. täytyy tehdä asialle varmasti jotain. :D mutta noh ehkä mä en ota sitä vielä niin vakavasti. vai pitäisikö? :o

      Poista
    4. olen siis tämä samainen anonyymi joka tuon ensimmäisen tekstin kirjoitti... eli siis ei sun nyt sitä tartte niin vakavasti ottaa, koska ethän sä varmaan ole vielä sellaisissa duuneissa joissa on todella tiukat säännöt, esim vaitiolovelvollisuus (okei se on kyllä aika yleinen sääntö) mutta siis ei tuo varmaan niin kauheaa ole, koska (lähes) kaikki sitä alkoholia joskus alaikäisenäkin maistaa / juo. ehkä ei nyt mistään huumeista kannattais kirjotta :-D mutta siis ei toi sun kirjottaminen alkoholista mua mitenkään haittaa, mietin vaan sua vähän :-) ei siinä siis mitään, sun kirjotustyyli on mahtava!

      Poista
    5. Niinpä! Nyt kuulostaa järkevältä. Saan myöhemmin poistettua näitä postauksia joissa alkoholin käytöstäni kerron. Ja huumeista tuskin tulen ikinä kirjoittamaan tai tupakasta, koska niihin en koske. Kiitti kommentista ja ymmärrän mitä tarkoitat! Hyvää kesän jatkoa sulle (alkoholin kera tai ilman hahah) ! :)

      Poista
    6. meeppä vittuun ano ,kai jokainen saa kirjottaa mitä tahtoo ,varmaan "joo toi juo alkoholia,emmä sitä töihin ota" :o

      Poista
  2. Tosi kauniita ja raikkaita kuvia! :-)

    VastaaPoista
  3. Kuu oot noin vaalee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai ihosta vai hiuksista? :D

      Poista
    2. anonyymi tarkotti varmaan hiuksias, sähän oot tosi kauniin ruskee :)

      Poista
    3. No siinä tapauksessa ihan värjäämisen ansiota se on :)

      Poista

kiitos kommentista<3