maanantai 12. elokuuta 2013

Summer, Don't Go Away

Mä muistan kesän alun, kun harmittelin sitä kuinka huono kesä olisi tulossa. Mä muistan kuinka me käveltiin hyttysten syöminä Kian mökiltä yömyöhään monta uutta tuttavuutta rikkaampana. Seuraavasta kerrasta en osannutkaan arvata, että mut heitetään järveen ja sitä seuraavasta kerrasta en osannut odottaa, että kaveri kaatuu portaissa ja ambulanssi kutsutaan paikalle. Mä muistan maauimalassa yöuinnit ja Lahden ikimuistoiset festarit. Shortsit korvissa, pää pyörällä ja hymy huulilla me tanssittiin kiinnikkäin ja laulettiin biisien mukana. Reetan grillibileet ei tainnutkaan mennä nappiin ja siitä opittiin - kännykkä lukittuna ovien taakse ja kotiin yöksi. 
Me ei jääty kaupunkii vaan lähettiin mökille ja rauhotuttiin viikon verran, kunnes junalla lähettiin takasin. Käytiin Ruotsin puolella Haaparannassa, uitiin, shopattiin ja nautittiin hotelli aamupalasta. Mökillä ja etelässä satoi, mutta meille paistoi aurinko. Mä muistan, kuinka me nähtiin poroja ikkunasta ja nautittiin satamakahveista. Mä muistan, kuinka mä söin kolme jäätelöä päivässä. Pitkät aamupalat oli mun lemppareita.
Mä nukuin monta päivää putkeen ja en enää ollut väsynyt. Mä shoppasin paljon ja en saanut aikaseksi ostaa mitään järkevää. Juuri nyt mä haluan itkeä ja huutaa, koska multa on jäänyt tekemättä niin paljon kesän aikana. Kaikesta huolimatta musta tuntuu, että mulla on takana elämäni paras kesä - viimeinen kesä lapsena. 
Eka koulupäivä ohi ja en voi uskoa et loma oikeesti on ohi. Viimenen viikonloppu oli ihana hyvässä seurassa. Mä aion kuitenkin jatkaa kesää vielä ja viikonlopun weekendiä on ootettu koko kesän läpi ja uskon, että siitä tulee kohokohta. Katon silti ikkunasta ulos ja nään jo keltasta, punasta ja ruskeeta... SYKSY on melkein täällä... yöks. Yöt on jo pimeitä ja tänääkin sato? Tää lukiovuosi tuo tullessaan onneksi wanhojentanssit, joihin olen mekkoa jo katsellut.
Musta tuntuu et voisitte heitellä postausehdotuksia, koska mulle alko nyt bloggausinnostus, koska niin paljon on ollut taukoa. Erityisesti asukuvia haluisin blogin puolelle nytkin kun koulu alko ni kesän shoppauksia tulee käytettyä! Mut hei - Mitä te haluatte nähdä?

9 kommenttia:

  1. Asukuvia paljon :)! ja sellai kuvapostaus ois kiva et saa ehotella mitä kuvaa! (uknow :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asukuvia koitan saada tulemaan tänne blogiin :) ja Joo voishan sitä kokeilla, mut muissa blogeissa oon pitäny sitä erittäin tylsänä... Saa nähdä jos innostunkin asiasta :)

      Poista
  2. kenen kanssa tanssit vanhat? :-) asukuvia kiitos!! ja videoki ois mahtava :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asukuvia käytiin Saran kanssa jo vähän nappaamassa ;) tanssin mun ex poikaystävän kanssa.

      Poista
  3. Hyvä et säki oot tajunnu et sul on shortsit korvissa :)

    VastaaPoista
  4. miks oot tollanen ym? kuullu juttuu et kouluski kuljette aina blondiporukkanne kans sillee nenät pystys puhumattakaa jossai kaupungis tai sillee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no mä oon suurimman osan ajasta yksin koulussa ja mulla on itseluottamus kohallaan tällä hetkellä mutta ym en ole, koska en tosiaankaan pidä ketään ihmistä mua huonompana. En ikinä. Meillä kaikilla on oikeus elää täällä ja kaikki ansaitsee myös itseluottamuksen ilman että luullaan ylimieliseksi...

      Poista
  5. Maija vaikutat tosi upeelta ihmiseltä! Kirjotat aivan super kivasti jo sun tekstiin alkaa aina jotenki eläytyy! Oot myös hirmu kaunis ja upee tyyli sulla on :) Ois kiva tutustuu mut asun melko kaukana..:(

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3