lauantai 26. lokakuuta 2013

Helsinki shopatut

Tässä vähän Helsingin reissulta mukaan lähteneitä. Lähin etsimään talvibootseja, mutta löysin kaiken muun paitsi ne - yllätys... Semmonen 300€:a hipova summa meni näihin ja nyt pitäisi sitten pärjätä jonkun aikaa ostamatta mitään. :D Kaikki nämä ostokset on zarasta paitsi huivi cupuksesta.
Takki on unelma. Mä en tosiaankaan ajatellut löytäväni takkia tolta reissulta, koska mulla ei ollut hajuakaan millasen haluaisin. En halunnut zaran sitä massatakkia, enkä kangastakkia, enkä villakangastakkia tai mitään toista karvahupputakkia. Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle? No ei mitään.... Zaran ovista astuessani sisään mä tartuin tohon takkiin ja se ei ollut rakkautta ensisilmäykellä, mutta rakkautta ensikosketuksella - maailman paksuin ja pehmein takki, jonka oon ikinä tavannut. Noh sitten olikin taistelua värien kanssa ja tarjolla oli kermanvalkoista, tummansinistä ja mustaa. Mä en sovittanut, kun tätä vaaleeta, koska rakastuin siihen niin kovin. Tuli melkein kuuma sovituskopissa kun mä mallailin sitä ja mietiskelin, että oonko valmis maksamaan sitä hirveetä summaa tuosta. Laitoin takin varaukseen ja aattelin, että tuun kokeilemaan uudestaan ja katsomaan näyttääkö se edelleen yhtä hyvältä.
Samalla kerralla, kun jätin varaukseen tuon takin, ostin noi beiget pöksyt. Ne on semmosta jäykkää kangasta, ja luultavasti samat housut kuin ne mun täällä useaan kertaan nähdyt ruskeat pöksyt. Malli oli kiva, vaikka ei ollutkaan yhtä kapeat kuin ne ruskeat. Noi oli mun päivän ensimmäinen ostos.
Sitten kauppoja kierrellessä ei tullut oikeen edes kateltua paitoja, koska pistin silmäni eniten kenkiin ja takkeihin. Ihan hyvä, koska mulla niitä paitoja löytyy ihan kivoja. Cubuksessa kokeilin mustaa perus huivia, joka osoittautui muhkeaksi yksilöksi. Mä valkkasin tuon mustan, vaikka siellä oli ihana kerman värinen myös, koska mietiskelin jo sitä zaran takkia, jonka luultavasti kävisin sieltä varauksesta hakemassa. Musta huivi lähti kassan kautta mukaan. Tää on mulla kaulassa itseasiassa myöskin juuri nyt ja tulee olemaan varmaan jokaikinen päivä tästä eteenpäin. :P
Outoa kyllä, en löytänyt mitään bikbokista tai muista liikkeistä. Tyttöjen kanssa päätettiin palata zaraan, jossa vierähti melkein saman kokoinen tovi kuin aikaisemmalla kerralla. Mä kävin hakemassa varauksesta sen takin sovitukseen ja sitten kiersin vielä zaraa yrittäen bongata täydellisiä bootseja. Jotenkin ohi mennen mä bongasin täydellisen väriset farkut... Mä hintaan katsomatta otin ne mukaan ja ne osoittautu täydellisiksi myös päällä. Lämmin pehmeä kangas??? Miten farkut voi olla sellasta? Noh nää on ihan sairaan mukavat jalassa. Hinnasta huolimatta mun oli pakko saada ne. Nojoo siinä sitten 200€:n ostoksia kassalle kiikuttamaan eli takkia ja niitä housuja... Pahin painajainen toteutui, mun tililtä oli mennyt käyttöraja yli. Mistä mä repäsen 200€????? Noh riensin pankkiautomaatille ja sain nostettua satasen ja käteistäkin oli jonkun verran. Laskin, että mulla on 10€:a käytössä vielä tilillä siihen käyttörajaan saakka. Mun oli kuitenkin pakko lainata lilliltä 40€:a, että sain noi kotiin. Olisin itkenyt ainaki kolme kuukautta noitten perään, jos en ois niitä kotiin saanut. :-D Tosi kiva, kun tietää, että tilillä on rahaa, mutta ei saa niitä sieltä ulos. Huhhuh. Ens kerralla täytyy muistaa ottaa paljon käteistä mukaan jos tietää että menee 200€:n yli... Ainakin noi on nyt turvallisesti meillä ja toivottavasti pakkaset tulee, että pääsen käyttää mun täydellistä takkia ja muut voi paleltua. Hah! :-P

6 kommenttia:

  1. mitä toi takki ja cubuksen huivi makso ? :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat ostokset:) Paljon noilla vaaleilla farkuilla oli hintaa? Oon yrittäny jo kauan metsästää tuollasia:(

    VastaaPoista
  3. mitä toi takki siis makso? :) se on aivan ihana! ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli sen 150€:a! Mäki oon ihan rakastunu! ♥

      Poista

kiitos kommentista<3