maanantai 21. lokakuuta 2013

Lovely Mornings and Schoolshit

 1. Käytiin tänään mättämässä "vähän" ruokaa Saran kanssa picnicissä. Mä olin ihan tuhti jo noitten kana-sweet chili wrappien jälkeen ja sen jälkeen ahmasin suuhuni vielä yli ihanan cookien ja ton smoothien. Naminami, tälläsiä herkkuja jokapäivälle... :p
2.Vaikka nykyään pidän huonettani täysin siistinä koko ajan, jostain syystä peti on aina petaamatta. Tässä mun huone on siis siisteimmillään. :-D
3. Minä. Mitä mieltä ootte mun kulmakarvoista? Mulle on tullut nyt hirveä kammo näitä mun kulmia kohtaan. Onks tää ihan turhaa? Pitäiskö näille tehä jotain? Help me.
4. Meijän koulukuvat tuli. Mun yksityiskuva onnistu ihan hyvin ja tilattiinkin tarrakuvat sekä vielä mustavalkoiset kuvat, mutta mustavalkoiset ei saapunut niin ei jaksettu valittaa niin ihailen omaa naamani sitten noista pikkukuvista. Luokan ryhmäkuvasta ei puhuta. 
 1. Innoikkaana lähössä tyttömäisenä rusettipäänä lenkille...
2. Gelatoa koeviikon päätteeksi
3. PARASTA! Oikeesti. Puolukkapuuro, maito ja marjat - muuta ei täydelliseen aamuun tarvita! :-)
4. Pari viikkoa takaperin mun syke nousi noinkin korkeelle, mut nyt sitä on tosi vaikea nostaa edes 180:een - pientä kehitystä on siis huomattavissa...
 1. Veljen futispelistä kaverin poikaystävän lätkämatsiin... Oonko joku penkkiurheilija nykyään? :-D
2. Aamukahvi noin 7.30,  onneks nyt on loma ni voin nauttia kahvini rauhassa kotona...
3. Sunnuntaiopiskelua pitkän lenkin jälkeen.
4. Tuttu ja turvallinen puolukkapuuro.
 1. Kouluasua
2. Pakollinen syksy kuva... Nyt tuolla ulkona ei ees näytä enää syksyltä...
3. Ihana 8h hissanluku ja puolukkapuuro. Oksettaa ajatus et seuraava koeviikko lähenee.  >:(
4. Kalakeittoa ja vaaleeta tuoretta leipää kalkkunalla, naminam...
1. Väsynyt lukiolainen
2. Täydellinen rauhallinen aamu puolukkapuuron, auringon valon ja tietsikan ääressä.
3.  Parhautta on herätä aikasin aamuauringon noustessa yösumusta ja lähteä juoksemaan, kun tulee vastaan vain pirteitä eläkeläisiä sauvakävelemässä toivottaen minulle hymyillen hyvää huomenta.
4. Tämänaamuinen aamukahvi omassa sängyssä Mari Mörön "kiltin yön lahjat" - teoksen parissa. 

8 kommenttia:

  1. Blogistasi en löytänyt mitään huonoja puolia, joten ei minulla ole mitään negatiivista sanottavaa. Kuvat ovat upeita ja sinä olet myös todella kaunis.

    VastaaPoista
  2. Mä en oikein saa selvää tosta fontista, voiko sitä mitenkään vaihtaa? :)

    VastaaPoista
  3. näin sun veljes viime vknloppuna joku blondi sylissää eiks sen pitäny seurustella sen brunen kaa?

    VastaaPoista
  4. Lisää näitä täydellinen-päivä -postauksia ja kuvakollaaseja! :) Tosi kiva ja piristävä blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooraidii otan neuvosta vaarin. :) näitä puhelin kuvia löytyy kyllä aina postattavaksi :D

      Poista

kiitos kommentista<3