sunnuntai 24. marraskuuta 2013

For Those Who Love, Time Is Eternal

Mä tiedän, että tää kuulostaa nyt aivan joltain kaikkien bloggajien perusvalitukselta, MUTTA... Me oikeasti haluttais panostaa blogiin enemmän. Meillä on vaan nyt semmonen tilanne, että Reetan kone pursuaa kuvista (niin munkin) ja kovalevyä ei oo mulla eikä Reetalla, eikä vanhoja kuvia viiti miljoonittain poistella. Mulla on hirveä olo, kun oon niin tyytymätön mun kameraan ja sillä tuleekin kuvailtua erittäin vähän. Ne mun objektiivi säästöt on pienentyneet, kun oon sieltä napannut rahaa silloin kun oon tarvinnut (hyi hirvee minä). Mut niin ois kyl ihanaa kun mullaki ois mahollisuus pyytää jotain muutakin kuvaamaan ku aina Reetan kanssa kuvailemista, jotta postaustahti nopeutuisi... Tietysti voisi miettiä sitäkin, että molemmat postaa omat kuvansa erikseen ja kertoo samalla omista kuulumisista niin tulisi molempien kuulumisista enemmän.
Nyt on koeviikko ja on 7 koetta... 4 on kuitenki jo ohi ja ne on menny tosi hyvin. Sanon kylläkin aina niin kokeen jälkeen, mut sitte palautuksessa petyn aina hirmuisesti... :-( Mulla ja Reetalla (ainakin tietääkseni) helpottuu koulu ens jaksoa kohti ja juteltiikin, että pitää alkaa vähän postailemaan. Mä haluisin ainakin höpötellä teille ihan hirvittävästi, mutta olisi tosi hölmöä lisäillä aina vanhoja kuvia. En oo ikinä oikein seuraillut meidän blogin suosiota, mutta yks päivä kattelin, että ainakin paljon katselluksi oli noussut se meikkitutorial. Onko videot jees? Koska joku me voitaisiin väsätä, kun koeviikko on ohi, jos te niistä tykkäätte. Ne voi kummiski poistaa sieltä koneelta ja jättää tänne netin puolelle talteen. 
Nyt nää valitukset sikseen. Mä kuitenkin toivoisin, että te pysytte siellä ruudun toisella puolen ja ois ihanaa jos kertoisitte, mitä haluatte nähdä täällä blogin puolella. Me koitetaan Reetuskan kanssa sitten toteutella niitä teijän toiveita parhaamme mukaan ja tietysti meidän tavalla meidän näköisiksi postauksiksi. 
Kiinnostaisiko kysymyspostaus? Se olis meijän blogin kolmas (?), mutta meidän mielipiteet on muuttunut ihan hirmuisesti melkeinpä kaiken suhteen ja meillä ei oo mitään askia tai mullakaan formia enää ni voisitte kysyä meiltä asioita, jotka oikeesti kiinnostaa. :-) Miltä kuulostaa? Oisko se jees? KERTOKAA!

12 kommenttia:

  1. ois jees ! ja jos toteuttaisitte sen videolla? ois todella kiva :))

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja ootte molemmat älyttömän nättejä:3! Ja tehkää se kysymys postaus&ois kiva jos se tulis videolla?:>
    Miks teillä ei oo sitä lukija palkkii?:o juu tiedän et voi liittyy tuolta bloggerista mut olis helpompaa täältäXD

    VastaaPoista
  3. No kiva! Videota täytyy miettiä, koska sen pituudesta saattais tulla ihan älyttömän pitkä jos kaikki tungetaan videolle. :D
    Ja juu en tiiä mihin se on kadonnut? XD ehkä vahingossa jompi kumpi on sen sieltä heittäny hiiteen... Mutta juu ymmärrän et on varmaa helpompaa klikkaa lukijaks ihan täältä ni koitan saada sen mahtumaan johonki. :D jos ei sivulle ni tonne alas

    VastaaPoista
  4. My day videolla lis tosi kiva :-) !

    VastaaPoista
  5. Ois kiva toteuttaa se yhessä Reetan kaa, mut ehkä siitä voiski tulla kiva jos ois joku kokoneinen päivä millon ollaa yhessä. Sitä täytyis vähän miettiä, mut kiitos ideasta! :-)

    VastaaPoista
  6. JOO! videota!! ihan millasta tahansa :)

    VastaaPoista
  7. ei kysymyspostausta taas, ne on ihan tylsiä.... D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei. :D ollaan nyt harmiksesi se varmaan toteuttamassa, mutta onneks sun ei oo sitä pakko kummiskaa lukee ja voit lukee vaan ne muut postaukset :-)

      Poista
  8. tää ei nyt liity tähän mitenkää , mut tanssitko sä oskin kanssa vanhat :)?

    VastaaPoista
  9. ei ollu eka kerta ku tätä kysytään, mutta juu kyllä tanssin! En usko et se on enää kummallekkaa ongelma, vaikka sen asian kanssa tuli yhtä sun toista kinaa kesällä. Päätettii kuitenki pitää vanhasta sopimuksesta kiinni... :-)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3