maanantai 31. maaliskuuta 2014

hymy pitkästä ilosta

Musta tuntuu taas tyhjältä. Siltä, etten tiedä enää kehen luottaa täysin. Siltä, ettei mulla ole läheisiä ihmisiä, vaikka mulla on niitä. Mulla on maailman ihanimmat läheiset, mutta mä en vaan oo jotenki läsnä missään suhteessa. Nytkin mua väsyttää. Mä kerroin teille, kuinka mä haluan olla paras Maija sellainen paras oma itseni, mutta nyt mulla on sellainen olo, etten mä jaksa olla. Mä haluaisin taas käpertyä mun sänkyyn lämpöisen peiton alle ja kuunnella Foster The Peoplea. Mun pitäisi juuri nyt lähteä lenkille. Miksi tän lähtemisen täytyy nyt olla taas niin vaikeaa? Mä rakastan juoksemista ja tiedän, että mulla on hyvä olo jos nyt lähden lenkille, mutta mä en nyt vaan kykene. Mun täytyisi myös lukea juuri nyt fysiikkaa. Mun ei tee mieli. Miksi mä en pystykkään olemaan yksin ja kehittämään itseäni koko ajan? Meneekö tää väsymys ikinä pois, tää tyhjä olo?
Mä täytän torstaina 18 ja juuri nyt kun mä sitä ajattelen, haluaisin itkeä. Mä en halua olla. Mä en halua, että se päivä tulee, jota olen odottanut koko ikäni. Sitten toisaalta mä haluan olla. Mulla on vaan niin hirveen tyhjä olo. Mä en tiedä, mitä mä tältä elämältä tulen ikinä saamaan. Ja niin positiivisuus muuttui negatiivisuudeksi ja elämänilo suruksi. Itku pitkästä ilosta. Välillä musta tuntuu, että mun osalta tää on hymy pitkästä surusta. Voisiko joku taas saada mut hymyilemään? Voisiko joku saada mut taas elämään? Voisiko joku ponnistella mua täällä kotona tekemään itseni takia jotain? Ja vielä yksi kysymys: Oonko mä ainut, kuka miettii elämän tarkoitusta? Rakkausko se on

2 kommenttia:

  1. et tiiäkkään kuinka mulla on noi samat ajatukset mielessä päivittäin... vanheneminen pelottaa ja elämän tarkotus on hukassa! ootte reetan kanssa tosi mahtavia bloggaajia ja oon seurannu teidän blogia jo yli vuoden? :o pystyn aina samaistumaa näihin sun kirjotuksiin maija ja osaat pukee mun ajatukset sanoiks! okei tulipa sekavaa tekstiä, mut jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä on ihanaa et voitte samaistua, ku tiiän sitte etten oo tällästen ajatusten kanssa yksin. Haleja sinne <3

      Poista

kiitos kommentista<3