sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

vähän surua mutta enemmän iloa


DSC_2716 DSC_2706 DSC_2674DSC_2686DSC_2695DSC_2668
Ulkona tuoksuu keväältä ja se saa mut uskomaan että kaikki järjestyy vielä. Nää kuvat on otettu perjantaina, sillon täällä Lahdessa oli ekaa kertaa sellanen keli että teki mieli laittaa aurinkolasit päähän. Mä hymyilen ja nauran aina kun se on mahdollista, koska en halua tuhlata aikaani jäämällä murehtimaan asioita, joita mä en voi mitenkään muuttaa. Ihan hirveen paljon on taas tapahtunut kaikkea mistä en oo tänne kerennyt tulla kertomaan. Ihanat vanhojen tanssit jatkoineen ja risteilyineen ja niistä seurannutta tunteiden vuoristorataa. Valvottuja öitä, kun pää on ollut liian täynnä ajatuksia ja uni ei oo tullut. Paras ystävä, jolle voi soittaa terapiapuhelun ja jonka kanssa voi nauraa niin paljon että huolet unohtuu. Hiihtoloma joka oli ihanan rentouttava. Ylioppilaskirjoitukset jotka lähestyy uhkaavasti. Barcelonan matka kuukauden päästä. Kohta on jo kesä. Ostin alkuviikosta lipun Weekend-festareille, enkä malttais oottaa noita festareita, koska ainakin viimevuonna mulla oli siellä ehkä hauskinta ikinä. Niin paljon kaikkea mitä odottaa. Mulla on hyvät ja toiveikkaat fiilikset kaikesta tulevasta. Kun multa päiväkodissa kysyttiin, että mikä on elämässä tärkeintä vastasin että iloisuus ja hyvä mieli. Oon edelleenkin samaa mieltä. Positiivisella elämänasenteella pärjää tosi pitkälle.
Ihanaa keväistä alkavaa viikkoa teille kaikille :)

8 kommenttia:

kiitos kommentista<3