maanantai 14. huhtikuuta 2014

Birthday gifts

 Olin katellut tätä kelloa Ur&Penissä jo kauan. Synttäreitten lähellä päätin kuitenkin, että ostan sen vihdoin. Mulla teki kuitenkin tiukka ja mun kaveri sanoi, etten tarvi kelloa, koska mulla on jo. No tämä löytyi sitten jostain kumman syystä lahjapussista kera shampanjapullon. Aina, kun mä saan jonkun tollasen "rasian" ja tiiän, että sisällä on koru, oon ihan varma, et tuun pitämään lahjasta!
 Mä aloin keräämään jo pikkunatiaisena mummin painostuksesta iittalan teemaa. Nyt mä oon aivan mielissäni, että oon keräillyt niitä, koska, kun mä muutan omaan kotiin, on ihanaa, kun ei tarvi ostaa ku pari hassua. Niitten hinnat kuroutuu nimittäin taivaisiin... Vielä mulla ei ole oikeastaan muita iittalan astioita, paitsi kaksi kirkasta juomalasia. No nyt sain sika ihanan iittalan helmituikun! Ja mä oon ihastellukki mun siskolla noita helmisarjan astioita. Noitten valinta oli kans ihan nappi, kun ne tajus ottaa siniseen vivahtavaa, koska mun ne teeman astiatkin on sinisiä! Tän ja suklaata sain mun pisimpiaikasilta (?) ystäviltäni. Ne kyl kans jaksaa vaa muistaa mua...
 Hierontalahjakortti!! Jestas, miten tätä lahjaa on varmasti mietitty... Ja ahistaa arvailla, kuinka paljon mun kahella kaverilla upposi tähän rahaa. No anyways... Hypistelin pitkän aikaa tota lahjakorttia miettien, että 'mikä ihme tää on?' :-D Ekaksi näin logon 'HITTIHIUS' ni tietenkin mä arvelin, että ne on kampaajapalveluita, mutta sitten yritin etsiä, että minkä arvoinen se on, löysinkin jotain, mikä muutti käsitystä PALJON. Tää oli aivan ihana lahja, vaikken olekaan tätä vielä käyttänyt. Ja tän lisäksi sain vielä fresitan samassa paketissa.

1 kommentti:

kiitos kommentista<3