keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

birthday tomorrow

Tiiättekö, mulla oli taas eilen semmonen päivä, että hypin ilosta, kun koeviikko oli ohi. Sain töitä kesäksi, olin kaffella saran kanssa, menin salille ja illalla lenkille. Mulla oli vähän kipee olo, mutta ajattelin että ei mitää vakavaa vaan liittyy varmaan mun astmaan. Nohh, eipä se lenkki ois varmaan kannattanu kun nyt oon sängyn pohjalla. Huomenna synttärit ja unettaa kamalasti. Ajattelin huomenna selviytyä lääkkeiden voimalla. Käyn varmaan huomenna vaan koulussa hakemassa läksyt ja illalla pakko päästä rilloon syömään. Äitikin kannatti tätä ajatusta. Voi elämä, kun mulla on maailman ihanin jassi, kuka leipo mulle omin nakkisormineen mulle suklaakakun ja toi sen tänään siltä varalta, etten selviydy huomenna kouluun. Musta on tosi ilkeetä maailmalta laittaa mut aina sairastumaan mut mun synttäreinä, koska mä en ole ikinä kipeä. Ja tää on kolmas kerta ku sairastun mun synttäreinä. Voi vali vali nyt lopetan ja menen varmaan maistelemaan tota kakkua. Seuraavan kerran postailen varmaan positiivisemmalla asenteella sieltä rukalta. Pitäkää peukut pystyssä, että mä huomenna taas voin loistaa.

6 kommenttia:

  1. mihin sä pääsit kesätöihin ?:) ja hyvää synttärii nyt jo etukätee !

    VastaaPoista
  2. Moikka! :---) Voisitko tehä "linkkaa blogisi, jos sinulla on alle 170 lukijaa" eli siis pienille blogeille tarkoitetun linkkaa blogisi postauksen? On harmi, et pienet blogit saa niin vähän tunnettavuutta ja ois kiva, jos voisit edesauttaa tätä! Jos pelkäät oman urakkas tulevan liian suureks, niin laita aikaraja blogien linkkaamiselle vaikka yheks tai kaheks päiväks. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko, koska en oikeastaan halua tehdä blogiin tollasia muiden blogien mainostusjuttuja, koska ketään ei oikeasti kiinnosta sellasst! :/

      Poista

kiitos kommentista<3