keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

I Always Look for You in a Crowded Place

Olet maailman täydellisin tuntematon. Sinun silmäsi tunkeutuvat minun silmiini. Se ahdistaa. Kukaan ei ole ollut noin kiehtova kuin sinä. En tiedä sinusta mitään muuta kuin että olet komea ja osaat vallottaa katseellasi. Nään sinut kerran viikossa. Et arvaakkaan, kuinka jätät minut hymyilemään yksin, vaikka et ole enää siinä. Multa jäi läksyt kesken, koska en voi tehdä mitään muuta kuin ajatella sinua, jos olen sinut samana päivänä nähnyt. Tänään mä näin. Tietenkin mulla oli urheiluvaatteet taas päällä. Voi, kun sä edes kerran voisit nähdä mut parhaillani. Musta tuntuu, että näytän järkyttyneeltä aina, kun katseemme kohtaavat. Ja katson silti toisen kerran. Sinä katsot minua vieläkin. Käännän pääni pois. Tunnen silti katseesi edelleen minussa. Miksi mulla on rohkeutta puhua ihan kenelle haluan, mutta en uskalla sinulle sanoa sanaakaan. Katson vain. Et sinäkään sano. Katsot vain. Katsotko sä kaikkia niin? En usko. Mä toivon ettet. Onko sillä merkitystä? On. Olet sellainen, jota kaverini eivät tiedä. Sellainen, joka saa minut hymyilemään pelkällä olemuksella. Kukaan ei tiedä, miltä näytät tai miltä silmäsi tuntuvat minun silmissäni. Kukaan ei tiedä, miten upealta se tuntuu. Mä kirjotin sinusta mun enkun esseen. Se essee pelasti mun enkun numeron. Mä voisin kirjoittaa sinusta paljon. Olet suoraan kuin unesta. Ja mä tiedän, että olen hieman säälittävä...
"I always look for you in a crowded place"

6 kommenttia:

  1. Miten sä osaat kirjoittaa noin kauniisti.. <3 Toi teksti on jotain maagista, en tiiä mikä siinä on niin hienoa. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos, varmasti jatkan <3 !

      Poista
  2. Ihana teksti ! Melkein kun mun tan hetkisesta tilanteesta... Toivottavasti sa uskallat teha jotain, ma en taida uskaltaa... t. m

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumpa uskaltaisinki... Mut toisaalta tää on ihanan kutkuttavaa, sellasta jännää näin. Kiitos paljon <3

      Poista

kiitos kommentista<3