maanantai 21. huhtikuuta 2014

Mä haluaisin sellaisen, kuka tykkää katsella tähtiä yhtä paljon kuin minä

Mä ajan keskellä yötä mun pyörällä katsellen tähtitaivasta. Mä en ymmärrä miksei joku voisi olla siinä mun kanssa. Eikö se olisi mukavaa? Joku sellainen, joka haluaa olla juuri mun kanssa. Ei kenenkään muun. Sellainen, joka olisi äklöromantikko kuten minä. Mä en haluaisi nyt mitään muuta kuin huonot ihmiset mun elämästä pois ja jonkun täydellisen siihen. Mä oon niin sairaan säälittävä. Mutta mä en vaan tiedä miten voin paeta tällaista tunnetta tai että pääseekö sitä ikinä pakoon. Se on aina mun sisällä ja musta tuntuu vaan aina enemmän, etten löydä sellaista. Mä en edes tiedä kenet mä haluaisin, mutta haluaisin sen tunteen takaisin, että mä taas rakastaisin ja että mä olisin rakastettu. Tuntuu, että mä jään suhteessa kuin suhteessa aina vaille vastakaikua. Rakastanko mä liikaa?
Mä haluaisin sellaisen, kuka tykkää katsella tähtiä yhtä paljon kuin minä.

4 kommenttia:

kiitos kommentista<3