sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Noi kaks

Aii siis mikä koeviikko? Mä just itkin ja nauroin sekä tunsin vihaa. Mulla on maailman ihanimmat parhaat ystävät. Noi kaks pelasti mun tänki viikonlopun ikuisella höpötyksen määrällä ja aidolla olemuksellaan. Mä en oo millonkaan enemmän oma itteni, ku niiden seurassa. Mulla on ollut ihana viikonloppu. Satama ja kesäyöt. Palanut iho ja jäätelö. Sä et sano mulle edes moi ja porukka salaa multa asioita. Joskus ainut kehen voi luottaa on oma paras kaveri, koska tietää, että se on aina siinä, vaikka olisin vihanen, surullinen tai ärsyttävä. Mä silti rakastan niitä ihan hirveesti, vaikka joskus vituttaa. Mä oon löytänyt hyvät ihmiset mun elämästä taas ja ne on niin kauan hyviä, kuin ne pahasti pettää, mutta parista mä tiedän, että ne on mun elämässä aina. Rakkaus ruokaan on ollut viikonloppuna suuri. Ja miksi mä puhun kuin olisi jo sunnuntai ilta? Koska huomenna pakko lukea, koska kaksi reaaliaine koetta...

4 kommenttia:

  1. Missä reetan postaukset??

    VastaaPoista
  2. missä postaukset ylipäätään? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säät ei oikee suosi ja aikaa on vähän vaikka kuvia on koneella :S

      Poista

kiitos kommentista<3