perjantai 27. kesäkuuta 2014

So happy, I could cry

Mä oon nyt niin onnellinen, että voisin itkeä. Tai en ihan, mutta melkein. Muistatteko, kun kirjoitin, kuinka haluan itkeä taas onnesta? Halusin, että kyyneleet valuisivat poskiani pitkin ja työntyisivät hymykuoppieni kautta leukaan ja sieltä kaulaan. Mä voisin nyt itkeä niin. Mulla ei ihan kyyneleet valu, mutta en voi hillitä hymyäni. Mä hymyilen nyt ku mikäkin idiootti. :-D
Mulla olisi ollut teille kuvia kasoittain, mutta just nyt. Siis just nyt mä en halua pilata tätä hetkeä koneella, koska huomenna voin olla taas ihan surullinen, koska tää onni mikä mulla on just nyt ei johdu mistään muusta kuin siitä, että loma alkoi. Huomenna voi olla, että ymmärrän ikävän työntekijöitäni ja asiakkaita kohtaan. Mut just nyt mä voisin vaan nauraa, koska mikään ei ole samaan aikaan hyvin eikä huonosti. Moikkis.

P.s. Mä huomaan, että on vaan vaiikeampi kirjoittaa yhtään mitään, kun ei ole hetkeen kirjoittanut. Tänään mun on pakko mennä nauttimaan onnesta, ehkä huomenna tai joskus mä jaan kaikkia kuvia enemmän. Rakkaudella, minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista<3