keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Salaatti mansikoilla vai mansikat salaatilla?

Oli muuten sika hyvää! Nyt kun mun rakas velipoika lähti armeijaan ja iskä on töissä, minä ja äiti päätettiin elää naisruualla = salaatilla. Nyt ollaan pari päivää syöty kanasalaattia ja huomiseksi ostettiin lohta salaattin. AI JESUS!! :-P Meillä on jääkaappi täynnä kaikke, mitä voi laittaa salaattiin. Aamupalaksi vedetään hedelmiä ja jälkkäriksi hedelmiä ja välipalaksi hedelmiä. Nyt ostettiin vihanneksia ja dippiä illaksi, kun tulee Argentiina vs Hollanti. Mä en enää voi kannustaa mitenkään muuten, ku että Saksa ei voita. Teki mieli itku tirauttaa, kun eilen katto sitä peliä. Voi brassifanit... :-(
Tässä kuitenkin vielä ohje tähän salaattiin, vaikka sitä tuskin tarvii, kun kuvasta näkee hyvin, mitä se sisältää. Musta tuntuu, että tää on sellanen salaatti, joka kelpais miekkosellekin, koska siinä on myös protskua! :-D Tähän salaattiin sopisi varmasti myös tomaatit paprikan sijasta, mutta mä en erityisesti pidä tomaatista salaatissa.

Mansikkakanasalaatti:
Jääsalaattia
Yksi kanapihvi (lämmin/kylmä) pilkottuna
Paprikaa
Mansikoita
Kurkkua
Pähkinöitä
Ja viereen raejuustoa ja leipää, jos haluaa! 


4 kommenttia:

  1. Deutschland ist Weltmeister!!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Nein! Argentinien, oder Niederländisch ist ein Meister! ;)

      Poista
  2. Mitä se Reetta nykyään hommailee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä hommailen vähän sitä sun tätä, vähän vähemmälle tää bloggailu jäänyt, pahoittelen:D

      Poista

kiitos kommentista<3