perjantai 18. heinäkuuta 2014

tulin takaisin

DSC_2893
Mua ei ole täällä näkynyt, niinkuin joku mun juttuja aikoinaan seuraillut on saattanutkin tässä kuukausien kuluessa huomata. Nyt mä tulin takasin. Ainakin sen verran, että voin tulla satunnaisesti jakamaan mun kuulumisia silloin kun mieli tekee. :)
Mitäkö mulle kuuluu? Hirmuisen hyvää. Mä oon nauttinut kesästä, huolettomuudesta, mun ystävien korvaamattomasta seurasta. Mä oon uinut, soutanut ruskettunut, rentoutunut.  Mä oon tuntenut aitoa onnellisuutta. Mä oon nauranut, juhlinut niinkuin huomisesta ei olisi tietoakaan, tanssinut festareilla jalat kipeiksi. Mä oon tarttunut hetkiin, itkenyt myöhemmin muutaman kyyneleen ja sitten todennut, että olimpa hölmö ja jatkanut hymyillen eteenpäin. Enemmän mä olen itkenyt onnenkyyneleitä, niitä kyyneleitä mitkä valuvat mun silmistä silloin kun mua naurattaa hirmuisesti. Mä oon käyttänyt hameita ja mekkoja aina kun mahdollista. Mä oon viettänyt monen monituiset sadepäivät katsellen mun lempisarjoja: orange is the new blackia, sinkkuelämää ja pakoa. Mä oon lukenut yli kymmenen kirjaa ja tullut niistä toivottavasti vähän viisaammaksi.Mä oon hymyillyt vastaantulijoille, mä oon hymyillyt muistoille, jotka aika on kullannut kuluessaan. Mä oon hymyillyt virheilleni ja mä oon hymyillyt maailmalle. Maailma hymyilee mulle takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista<3